Header afbeelding
Niekerk

Patiëntencontact

Openingstijden en telefonische bereikbaarheid

Wij zijn op werkdagen geopend van 8.00-17.00 uur.
Via de spoedlijn 0594 – 503737 (toets 1) is er altijd een dokter te bereiken.
Let op: Tussen 12.00u-14.00u is de praktijk alleen voor spoed bereikbaar! Nadien kunt u bellen voor overleg en andere zaken.

Spreekuur

Er is dagelijks spreekuur volgens afspraak. Voor een afspraak wordt in de regel 10 minuten tijd gereserveerd. Indien u aangeeft meer tijd nodig te hebben (bijvoorbeeld omdat er meerdere vragen te behandelen zijn) dan kan de assistente daar rekening mee houden in de agenda.

Huisbezoek

Aanvragen voor huisbezoek graag tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Voor spoedgevallen wordt vanzelfsprekend een uitzondering gemaakt. De assistente zal altijd vragen naar de reden van een huisbezoek, zodat de huisartsen met de planning van de huisbezoeken hiermee rekening kunnen houden. Huisbezoeken worden over het algemeen aan het eind van de ochtend gemaakt.
Soms blijkt achteraf, dat mensen een huisbezoek hadden verwacht, bijvoorbeeld na een ziekenhuisopname of voor een extra controle bij een ernstige ziekte. Het is niet altijd in te schatten, wanneer men hulp verwacht. Twijfel dan niet om te bellen naar de praktijk.

Telefonisch spreekuur

U kunt bij de assistentes een afspraak maken voor het telefonisch spreekuur van de huisartsen. U wordt dan tussen 13.00 uur en 13.30 uur teruggebeld door de dokter. Op verzoek kunt u op een ander tijdstip teruggebeld worden.

EHBO

Voor eerste hulp kunt u altijd direct terecht. Als u van te voren belt of laat bellen kan er rekening worden gehouden met uw komst.

Praktijkfolder / GP folder

Wilt u de belangrijkste en meest actuele informatie over de praktijk downloaden en/of op papier: Praktijkfolder Niekerk (okt24)
There is also an English version of the “Praktijkfolder” calledgeneral practitioners folder Niekerk (2024-10-09)